Nieuw avontuur..................... - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur..................... - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur.....................

Door: Janet & Harm Vrind

Blijf op de hoogte en volg Janet

19 Maart 2009 | Nederland, Puiflijk

In ons vorig bericht zeiden we "wordt vervolgd". Nou hier komt het dan! Onze vakantie in Paramaribo was relaxt en veel achtergrond-informatie vernomen van de familie van onze schoonzoon Anand.
Wat is ons nieuwe avontuur dan......nee geen reisavontuur maar een verhuisavontuur. Zoals wellicht enkelen van jullie weten zijn we in december werkloos geworden. Ja wat nu! We hebben besloten ons bedrijf in trouwvervoer uit te breiden met een limousine i.s.m. Big Limo Nederland. Aangezien zij landelijk opereren en 15 vestigingen door geheel Nederland willen bewerkstelligen, konden wij kiezen uit een aantal regio's. Het is Gelderland geworden. Puiflijk ligt tussen Druten en Nijmegen en wij hebben daar een vrijstaand huis met veel ruimte. Per 29 maart zijn wij woonachtig aan de Koningsweg 16, 6655AC. Dus ben je in de buurt, wip ff langs.


  • 19 Maart 2009 - 13:38

    Irma:

    hoi hoi,
    tjee, wat spannend allemaal weer zeg....een saai leven hebben jullie niet echt.
    met de kermis e.d. komen jullie deze kant toch nog wel op he.
    heel veel geluk en succes in ieder geval.
    liefs irma

  • 19 Maart 2009 - 14:54

    Amy:

    Hey papa en mama,

    Ondanks dat ik het nu inmiddels wel een beetje gewend ben dat jullie weg zijn.. Ga ik jullie toch wel ontzettend missen.... Zodra ik alles financieel weer op de reels heb ga ik ook denk maar eens een auto-tje aanschaffen. Dan ben ik zo bij jullie... Gelukkig heb ik een gewedige schoonfamilie waar ik altijd terecht kan dus dat zal de pijn wel lichtelijk verzachten..

    Ik hou van jullie ennuhhhh ik neem de CRYSLER mee tijdens de verhuizing he hahahahahah...

    Dikke zoen jullie jongste dochter..

  • 19 Maart 2009 - 14:55

    Amy:

    Correctie GEWELDIGE schoonfamilie!!!

  • 19 Maart 2009 - 17:04

    Sjaak En Charlotte:

    Hoi Harm en Jeanette,

    Jullie blijven in beweging.....
    Wij willen jullie veel succes wensen met deze nieuwe uitdaging.
    Het is een tijd dat maritim-leden uitwaaieren in den lande.
    Als we in de buurt zijn, kan nog wel even duren komen wij wippend langs, ehhh, ik bedoel dan wippen wij ff langs.
    Warme groet vanuit Erica,
    Sjaak en Charlotte.

  • 19 Maart 2009 - 17:59

    Bastiaan En Anja:

    Hoi Harm en Janet,
    Wij zullen duimen dat dit een mooi avontuur wordt en wensen jullie een goed bruiloft en feestpartijen seizoen toe, met andere woorden Wij wensen jullie heel veel succes en geluk en zijn wij in de buurt komen wij zeker langs!!!!
    Lieve groeten uit Schagen

  • 19 Maart 2009 - 19:00

    Ronald:

    Tjee ... jullie zijn ook net een stel zigeuners.

    En daar gaat alweer de 5e familie van ons duikclubje naar het oosten (nou ja .. midden) van ons land.
    Het begint hier aardig uit te dunnen.

    Zat net het adres in Google Earth op te zoeken ... maar dat is een aardig pandje zo te zien! Klop het dat er ook een grote schuur bij zit? En ongeveer 1400m2 grond?

    Succes met de BIG LIMO ... en we tuffen wel eens een keertje langs als we in de buurt zijn.

    Gr
    Ronald, Marijke & Romy

  • 19 Maart 2009 - 20:13

    Henk Brummel:

    Van Harte en heel veel succes daar in het verre Oosten. De wijzen kwamen er van daan en nu gaan er een paar terug. gr. Henk

  • 19 Maart 2009 - 20:52

    Rob Vrind:

    Hé Harm en Janet,

    Wat een nieuws zeg, leuk hoor, m'n broer gaat een Superboer worden. Natuurlijk komen we een keer langs, heel veel succes en veel geluk daar. Jullie zijn er toch wel met de stadswandeling bij hoop ik op de 29ste?

    Groeten, of is de Grutten. je jongste broer.

  • 20 Maart 2009 - 08:39

    Dolf:

    Wel spannend hoor. Wens jullie heel veel succes met jullie nieuwe avontuur in Nederland.
    Misschien moeten we eens een Maritim BBQ bij jullie op het terrein organiseren??!!!

    groetjes Dolf

  • 20 Maart 2009 - 21:01

    Ingeborg:

    Ha ha! Dat verbaast mij niets. Meen me Janet nog voor Australië te herinneren dat ze aangaf bij terugkomst wel naar Gelderland te willen. Gefeliciteerd hoor.
    Enne, de wereld is klein. En mijn werkgebied groot, dus ik kom inderdaad wel eens an.

  • 26 Maart 2009 - 19:32

    Tante Bertha -Tiny:

    Janet en Harm
    Wij wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe omgeving.En sterkte met je verhuizing.
    Groetjes Tante Bertha en Tiny

  • 29 Maart 2009 - 07:06

    Rita:

    Zo eindelijk een berichtje terug van mij.Wat dachten jullie die bestaan niet meer? nou nog net we maken veel mee op onze oude dag.(jullie ook trouwens)Ondertussen zijn jullie vast al verhuisd naar Puiflijk(nooit van gehoord) hoop dat jullie daar wat meer geluk hebben.Ik wens jullie dat echt! Heel soms zie ik Ami nog wel eens in de winkel ziet er goed uit.Met ons gaat het wel goed krijg binnenkort een nieuwe knie(eindelijk) dus daarna veel tijd om je eens te bellen of te mailen veel geluk en sterkte daar in dat Puiflijk

  • 11 Januari 2010 - 16:23

    Frank Folkerts IBM:

    He Harm
    leuk je gevonden te hebben en ik zie dat je nu in puiflijk wat begonnen bent wel spannend allemaal ik hoop dat je veel geluk daar mag vinden groetjes Frank ffolk@planet.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Puiflijk

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 10189
Totaal aantal bezoekers 106841

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: