Tja en hoe nu verder - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Tja en hoe nu verder - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Tja en hoe nu verder

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

04 Maart 2016 | Nederland, Puiflijk

Het plan om samen te reizen is drastisch veranderd. Ik ga alleen op Wereldreis. Even een flinke omschakeling om dingen nu alleen voor mezelf te plannen. Vorige week mijn laatste werkweek gehad en volop in de voorbereidingen. Ruim een week bij Wendy gelogeerd en Soraya geholpen met witten in hun eerste koopwoning. Ticket is geboekt en de vertrekdatum is 15 Mei 1ste Pinksterdag.De eerste 4 weken ben ik ondergebracht bij de Fam. Elliot in Albany mijn wooff adres.

  • 04 Maart 2016 - 14:59

    Marijke:

    Lieve Janet. Heel veel suc6 met de voorbereidingen en sterkte met alles. Ja dit is wel heel anders dan je je had voorgesteld. Ik vind het heel dapper van je dat je de reis nu alleen gaat maken. Respect!! Ik hoop je voor je vertrek nog een x te zien??!!....dikke kus Marijke.

  • 04 Maart 2016 - 15:29

    Greetje:

    Hoi Janet,
    Jammer dat het zo is gelopen en super dapper alleen..
    Maar ik weer zeker dat het je gaat lukken!!
    We weten immers dat het een geweldig land is , met lieve hartelijke mensen die je met open armen zullen ontvangen.
    En wie weet zien we elkaar...
    We houden contact!
    Liefs van ons

  • 05 Maart 2016 - 08:36

    Janet Gonggrijp:

    Janet
    Ik hoop van harte dat jij een vreselijke mooie tijd krijgt in Australië en daar mooie mensen ontmoet zonder mij naast je ga jij het ook redden.
    Als je terug komt staat mijn deur altijd voor je open.
    Bedankt voor de afgelopen 42 jaar ik kijk daar altijd met heel veel liefde en genegenheid op terug .
    Als en wanneer je mij nodig hebt niet twijfelen of te trots zijn hè je kunt mij altijd om hulp vragen.

  • 06 Maart 2016 - 14:08

    Jaap:

    Lieve Janet,
    Nog steeds is het voor mij een groot vraagteken en begrijp ik echt niet hoe dit gebeuren tussen jullie twee zo is geëindigd.
    Ik wil je heel veel sterkte, gezondheid en een goede toekomst toewensen maar ook hoop ik dat we het contact kunnen blijven behouden want die 40 jaar dat we elkaar kennen gaat niet zomaar voorbij.
    Ga je mooie reis maken en probeer je gedachten te laten gaan, het leven bied nog voldoende mogelijkheden die zoals ik jou ken zeker zullen worden ingevuld.
    Fijne reis en hou ons op de hoogte van je vorderingen, dikke kus, Jaap.

  • 07 Maart 2016 - 18:41

    Dolly:

    Top Janet! Ik vind je een kanjer.

    xxx

  • 08 Maart 2016 - 11:00

    Amy:

    Lieve mam,
    Ik ben super trots op jou dat jij je dromen blijft najagen en je hart blijft volgen in wat jou gelukkig maakt. Gelukkig ben je nog even hier en kunnen we nog veel leuke dingen samen doen voordat je weg gaat. Ik weet zeker dat als er iemand is die dit kan dan ben jij het. Ik ben blij voor je dat je dit evengoed kan gaan doen en we steunen je in alle keuzes die je maakt. I ❤ you..

    Kus je jongste dochter

  • 08 Maart 2016 - 17:48

    Hennie:

    Lieve Sis...
    Eindelijk wordt je droom werkelijkheid, heel anders dan je in het vooruitzicht had. Maar ik weet zeker dat je hele mooie mensen gaat ontmoeten en ook deze reis zal een mooie ervaring worden...
    Denk goed aan jezelf en geniet van ieder moment. Ik ga je zeker missen maar kijk uit naar je mooie verhalen. .en ben toch ook wel een tikkeltje jaloers. ..... hahahaha ik wens je alle moois toe..
    HVJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Puiflijk

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 106979

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: