Eerste week Perth - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Eerste week Perth - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Eerste week Perth

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

15 Mei 2016 | Australië, Albany

15 mei mijn avontuur is begonnen. Heb er nu zin in. Het afscheid was goed niet te beladen. Een plekje vooraan met veel beenruimte en niemand hoeft voor je op te staan. Drie kwartier delay in perth. Huurauto opgehaald. Scheet 7 kleuren....donker....linksrijden....vreemde auto. Ik had een boek van mijn zus gekregen KI kracht van binnenuit. Gelijk toegepast en het helpt. Veilig bij mij tante aangekomen. De derde dag geslaagd voor een busje. Ga het opnieuw inrichten geschikt voor mijn lieve moedertje die in september komt. Verzekering-wegenbelasting-tenaam-stelling-road assist 24/7 geregeld. Vrijdag fulltime check up. Er moeten een aantal dingen gedaan worden maar dat doe ik in Albany.
Zaterdag vertrek 11 u (flat battery ...push it and it started) poring Rain. ..heavy storm naar Albany aankomst 17.30 voor het donker. Blij met mijn tomtom. De auto reed heerlijk.. goede stoelen en goede ruitenwissers die ik hard nodig had. Kennisgemaakt met mijn wooff adres met 3 kinderen. Aardige familie voelde me gelijk op me gemak.

• 22 Mei 2016 - 22:01

Janet Gonggrijp:

Top ziet er allemaal goed uit succes met je campervan het kan alleen maar de dynamo zijn.

• 23 Mei 2016 - 07:34

Mieke Stomps:

Lieve dappere dodo. Zorg goed voor je zelf en GENIET. We wensen je een super veilig avontuur toe.

• 24 Mei 2016 - 20:16

Andre, Your Brother:

Hallo Zus,
    Je verslagen gelezen. Je bent lekker bezig. Voelde het goed toen je geland was in Perth! Hopelijk gaat Strikkie 4 je veel op weg helpen om veel te zien. Een lekker bedje! voor ons moedertje die in september komt.
    Je bent wel ben een gezin beland met heel veel regels. Net wat voor jouw. ha ha ha. Ben benieuwd of je het gaat bevallen. Het is wel lekker om dit als basis te gebruiken om verder te gaan

ik heb je geappt dat ik je ga volgen via deze site. ik wordt anders gestoort van alle berichten van iedereen die binnen komen.
    nou, we schrijven wel weer binnenkort.

your brother
    p.s. Estepona was weer geweldig en ja ja prachtig mooi weer gehad.