Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Albany

Blijf op de hoogte en volg Janet

01 Juni 2016 | Australië, Albany

Bij de familie is het Veel lachen. De jongens 11 en 12 hebben veel humor. Na gedane arbeid s morgens werken aan Dutchie I. Opa is lasser en heeft een loods vol professioneel gereedschap, draaibanken en ik mag daar gebruik van maken. Hemel op aarde! Wat heb zoal gedaan nou de houten vloer bekleed met zeil, binnenkant geschilderd, gordijnen , schoenenzak, vakkenzak voor o a. Boeken gestikt, hier en daar dingen opgehangen, 20.000 keer alles opnieuw ingericht, zonnenluifel met zelf gemaakte tentstoffen, watertank vastgezet, matras op maat gemaakt. Zodra ik een mooi plekje heb gevonden ga ik alles op foto's vast leggen. Inmiddels bezocht mt. Baker en de Gap.
Aankomend weeend op pad naar cheney beach en bremer bay. Heb het erg naar me zin en voel me bevoorrecht dit te mogen doen in alle vrijheid. See you!

• 01 Juni 2016 - 15:47

Annemie:

leuk Janet,wat ben je toch goed bezig,alles zelf doen mag je trots op zijn.lieve groeten van ons.

• 01 Juni 2016 - 16:30

Greetje:

Een echte Gonggrijp! Geweldig!
    Zo handig en alles zelf kunnen doen!
    Fijn dat je zo geniet, ga je de zee ook op om de walvissen te zien ? Of is de trek nu niet langs Albany? ( volgens mij daar in december)
    Geniet van dat super land! Wij ook bijna alles rond..
    Groetjes van ons..

• 01 Juni 2016 - 18:39

Nico En Hennij:

Hallo Janet
    zo wij gelezen hebben klus je er flink op los,dat heb je zeker van je vader ! zo wij gezien hebben is het een leuk busje om door australie te trekken.
    Fijn dat je het goed gaat ,het is toch een hele onderneming.
    Geniet de komende tijd van alles wat je gaat zien.
    vele groeten Oom Nico en Tante Hennij

• 01 Juni 2016 - 18:40

Tim En Ina Jongkees:

Hallo Janet, wat een actie, maar geweldig dat je dit allemaal onderneemt. Succes en groetjes, Tim & Ina.

• 01 Juni 2016 - 19:01

Jaap:

Hallo Janet,
    Wat leuk dat klussen van jou en dan ook nog met een draaibank werken, complimenten hoor!

• 01 Juni 2016 - 19:28

Anja En Bastiaan :

Hoi Janet wat heerlijk deze reis verslagen te kunnen lezen en dat je zo geniet. Wat zul je straks genieten van Dutchie 1. Ben benieuwd naar de foto's

• 01 Juni 2016 - 20:13

Mia Vrind:

Hà, die Janet, bezige bij!! Wat een actie allemaal..... Heerlijk om te lezen hoe je alweer zo snel de vaart erin hebt en alles met hard werken naar je hand zet.... Zo kennen we je!
    We hopen van harte dat je reis zich zo zal blijven voortzetten.
    Lieve groet, Kees en Mia

• 01 Juni 2016 - 20:24

Janet Gonggrijp:

Top Janet je bent lekker bezig daar bij die kangeroos.
    P.s ik heb je foto's geupload

• 02 Juni 2016 - 05:58

Johanna Titterington:

Dag Janet
    Fijn dat alles met je goed gaat,en dat je het naar je zin heb .zo te lezen ben je druk bezig,en heb al hard gewerkt aan je busje, Je ben toch wel knap om dat allemmal zelf te doen.
    Geniet er van Janet want je heb het wel verdient.
    Ik ben beniewd om je busje te zien als het klaar is.
    Nog het allebeste met je rond reizen in Australia.
    vele groetjes .
    love Tante Annie en Ome Johnny. God Bless you and keep you save.xx

• 05 Juni 2016 - 19:30

Margriet:

Janet wat een energie zeg en een creativiteit. Leuk je zo te volgen.