Onze globetrotter - Reisverslag uit Perth, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Onze globetrotter - Reisverslag uit Perth, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Onze globetrotter

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

26 September 2016 | Australië, Perth

Maandag 19 september arriveerde mijn moeder om tesamen 3 maanden Door australie te reizen richting kimberley, Alice spring, uluru, adelaide, Melbourne en als er tijd over is tasmanie.
Ik had gehoopt dat ze het zonnetje uit Nederland zou meenemen maar helaas. Het is in 22 jaar niet zo koud in de lente geweest 3 graden. Na een aantal dagen bij me tante in perth gaan we toch op pad. Dan maar een vuurtje stoken en de pyjama aan in bed. Een bezoek aan mijn geboorteplaats king edward hospital subiaco, Kingspark (als baby heeft mijn moeder daar veel gewandeld), Bennetstreet (woonadres) Fremantle (aankomst muur emigranten in de jaren 50). Heel indrukwekkend.
Het is 22 jaar niet zo koud geweest.....wordt vervolgd

• 26 September 2016 - 17:47

Jaap:

Hllo Janet,

lekker samen genieten dit is heel uniek samen met je moeder, maak er wat moois van!

• 26 September 2016 - 18:12

Greetje Gonggrijp:

Wat bijzonder om met je moeder te reizen in jullie geliefde land!
    Fremantle , heerlijk plekje! En de wanden met met namen... inderdaad heel erg indrukwekkend!
    Geniet lekker samen!
    Groetjes van ons!

• 26 September 2016 - 19:11

Ronald:

Geweldig zo met moeders op pad ... maak je wel af en toe een warm kruikje voor dr klaar .. brrr .. 3 graden

• 26 September 2016 - 19:11

Ronald:

• 26 September 2016 - 19:40

Sjaak:

Hey Janet,

Geniet er lekker van en ik hoop dat de temperaturen wat aangenamer worden.
    We hebben hier lekker nazomerweer.
    Groetjes vanuit Erica

• 27 September 2016 - 09:01

Jacques:

Hoi Janet en moeder
    Geniet met volle teugen, t zal vast warmer worden.

• 27 September 2016 - 14:17

Your Son En Brother:

Eindelijk elkaar gesproken. Jullie hebben veel plezier en slapen goed!!!! Nu op weg naar Merredin en het mooie weer. Wordt wel tijd toch voor zonneschijn.
    MZZZLLL

• 27 September 2016 - 22:14

Berthastax-siemons:

Hallo Cathy-Janet
    Wij wensen jullie een hele mooie reis door Australian toe,en hopen op beter weer.
    Want daar hebben jullie op moment wel erg pech mee.
    Geniet er saampjes van en tot horens.
    Groetjes uit Rijen van Tiny-Bertha

• 28 September 2016 - 09:45

Rico:

Geniet ervan zo samen!! X

• 30 September 2016 - 09:01

Marijke:

Heel veel plezier samen!!! Geweldig om je moeder nu bij je te hebben en samen te genieten.
    Dikke kus!

Tags: P, Perth