Afscheid van West Australië - Reisverslag uit Kimberley, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Afscheid van West Australië - Reisverslag uit Kimberley, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Afscheid van West Australië

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

17 Oktober 2016 | Australië, Kimberley

De bush campings zijn voor me moeder te heet en hebben dus besloten te overnachten op caravanparken met zwembad en niet zoveel km.rijden per dag. Kunnanurra is een moderne stad en bestaat sinds 1963 met het aanleggen van de Ord dam. Gerealiseerd in 3 jr (verwachting was 10jr). Al het materiaal moest worden aangevoerd vanuit Perth 3400 km. Lake Argyle (opp. Qua Zwitserland ) is een scène uit een film waard. De movie Australië is ook gedeeltelijk hier opgenomen in Kunnanurra. Kitty heeft zelf gezwommen in het meer heel dapper. Als afsluiting van de boottour een borrel, dip, prachtige zonsondergang met volle maan. Een waardig afscheid van WA. We spreken veel voorbijgangers met hun prachtige reisverhalen. Gezinnen met/zonder zeiljacht die al jaren rondtrekken. Bewondering alom! Ze vinden ons verhaal moeder en dochter ook zeer interessant. Watt en half watt hadden weer een akkefietje. Bij het verplaatsen van de auto kwam ik vast te zitten in het zand(was al donker in het park). Nou dan blijven we hier maar slapen. Kwamen 2 Franse jongens en die hebben ff een duwtje gegeven. Nachts last van de muggen (leken wel raketten) en hebben de klamboe opgehangen; wat een uitkomst. Bij aankomst in Northern T. hebben we een hart getekend op een paaltje 16.10.16 on a Journey Mother 80 and daughter 60jr.

• 17 Oktober 2016 - 17:00

Annemie:

Geweldig Janet wat jij en je moeder samen doen een en al waardering.
    Geniet nog maar lekker samen, groeten ook aan je moeder.
    dikke knuffel Aad en Annemie

• 17 Oktober 2016 - 17:19

Your Son And Brother:

Zo. Nu op weg naar ayers rock! Ben benieuwd. Spannend hoor.

• 17 Oktober 2016 - 18:02

Jacques:

Heel goed Janet, luister naar je moeder en doe lekker rustig aan.
    En voorzichtig, geniet vooral
    Groetjes
    jacques

• 17 Oktober 2016 - 18:28

Rick:

Hai oma en tante,

Wat een fantastische verhalen. Jullie doen het wel ff zomaar. Trots op jullie en geniet ervan. Dat komt wel goed zo te lezen.

Liefs van ons

• 17 Oktober 2016 - 19:55

Ronald:

Geweldig verhaal weer .. ennuh .. een maand geleden was het nog te koud .. en nu te heet! Lijkt NL wel :P !!!