Season Greeting - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Season Greeting - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Season Greeting

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

18 December 2016 | Australië, Melbourne

De afgelopen dagen aktief geweest voor het Leger des Heils Melbourne. Er waren ontzettend veel (jonge) vrijwilligers ...geweldig om te zien. Zo te zien ben ik de oudste. Allereerst ging ik bij een groot bedrijf in de receptie voor de employees kerst kadootjes inpakken die daar thuis geen tijd voor hebben. Wat 'n service. Ze laten een emailadres achter waar men later een bericht ontvangt waar ze hun pakjes kunnen ophalen.Toen een paar uur gecollecteerd. ..ging lekker. Moeders werd hartelijk verwelkomd in Nederland door de familie...Ze glunderde van oor tot oor. Vandaag naar een kerstconcert van de Salvo en dan op weg naar mijn woofadres www.leafieldcottage.com.au.

Vanaf hier wens ik allen fijne dagen. Maak je om mij niet druk ben omringt door anderen.

• 19 December 2016 - 03:19

Thijs, Barbara, Famke En Floortje:

Hele fijne feestdagen en natuurlijk alleen maar goede wensen voor 2017!

• 19 December 2016 - 08:40

Annie .Johanna Titterington.:

Hallo Janet.
    zo te lezen gaat alles goed met je..
    ja je zal de kerst wel door brengen,en oud en nieuw ook. je heb genoeg contacts ,dat is wel fijn.
    dat alles goed mag gaan en veel plezier. where ever you me go..
    Groetjes tante Annie en Ome Johnny. xx

• 19 December 2016 - 09:57

Nico En Hennij Siemons:

hallo Janet
    ook wij willen je nog fijne kerstdagen toe wensen en een voorspoedig en gezond nieuw jaar.!!

• 22 December 2016 - 21:28

Marijke Kraakman:

Janet, hele fijne kerstdagen, een goed uiteinde en heel veel plezier op je verdere reis. Je geniet enorm, zo te lezen.
    Liefs, Marijke