Afscheid Gelderland - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Afscheid Gelderland - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Afscheid Gelderland

Blijf op de hoogte en volg Janet

25 April 2016 | Nederland, Puiflijk

Vandaag 60 jr en mijn laatste dag in Puiflijk. In mijn stoutste dromen nooit gedacht. Ik kreeg van mijn zus een mooie gedachten mee op mijn avontuur. Als volgt: Door los te laten en met groots vertrouwen in het onbekende te stappen, zul je ontdekken waar je werkelijk toe in staat bent".

  • 25 April 2016 - 11:09

    Andre:

    Mooie woorden die je goed kan gebruiken. Ga je droom achterna. Zij het anders dan je verwacht had maar het wordt volgens mij een mooi avontuur. Your brother

  • 25 April 2016 - 13:46

    Janet Gonggrijp:

    Hallo Janet

    Heerlijk nog samen jou 60ste verjaardag gevierd.
    Morgen ga je al aan de laatste voorbereidingen beginnen ik wil je nogmaals hartstikke bedanken voor wat je de laatste maanden voor mij gedaan hebt.
    Ik hoop dat jij vind wat je zoekt in je geboorteland samen zijn we daar geweest en ik vind het een prachtig land en geweldige mensen.
    Je weet het hè als je mij nodig hebt niet schromen om te vragen we hebben elkaar zoveel jaar bijgestaan. Op het ogenblik dat jij terug komt kun je altijd bij mij aankloppen mijn deur staat altijd open.
    Geniet van je vrijheid en een vreselijke mooie reis.


    Warme groet Harm

  • 25 April 2016 - 13:58

    Amy:

    Lieve mam,
    Nogmaals... ik ben zo trots op jou. Mijn sterke mama, de reiziger in hard in nieren. Ik hoop met heel me hart dat deze reis je zal brengen waar je op hoopt en dat het weer een hele mooie ervaring zal zijn. Geniet van de mooie tijd die je nog even in Nederland bent met je familie en vrienden.
    Love you

  • 25 April 2016 - 15:00

    Mieke En Ferry:

    Lieve Janet, stoer wijf

    Wij wensen jou een super reis en Avontuur toe. Fijn dat we mee mogen genieten. Blijf gezond en geniet!

    Lieve groetjes


  • 26 April 2016 - 08:24

    Rob Vrind:

    Hoi Janet,

    Nog gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. Andere mensen gaan het dan wat rustiger aan doen maar jij gaat - heel stoer - nog eens een wereldreis maken. Ik hoop dat je gaat genieten. We blijven je volgen via deze site. Veel plezier dus en kom ook weer veilig terug.

    Groet,
    Rob, Pia en Sam.

  • 26 April 2016 - 12:07

    Hennie:

    Lieve Sis...ik/wij vinden het fijn dat je, voordat je aan je avontuur begint nog een paar daagjes bij ons komt logeren....we gaan het gezellig maken.....
    Tot snel xx

  • 27 April 2016 - 16:09

    Ronald J:

    Janet .. alsnog gefeliciteerd en we wensen je (vanuit Monument Valley) een onwijs mooie reis toe!

  • 27 April 2016 - 16:58

    Ansmols:

    lieve Janet,ik wens jou een geweldige tijd.leef en beleef wat je kunt en kom gezond terug .een dikke zoen en knuffel van ans mols

  • 29 April 2016 - 23:54

    Greetje:

    Lieve Janet,

    60 jaar, een mooie leeftijd en een groot avontuur wat voor je ligt.
    Ik vind je sterk en stoer en het gaat vast geweldig worden!
    Wie weet komen we je tegen..
    Lekker genieten !
    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Puiflijk

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 106986

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: