Dat was het dan! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Dat was het dan! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Dat was het dan!

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

12 Mei 2017 | Australië, Sydney

Waar je jaren naar uitkijkt is nu weer voorbij. Waar blijft de tijd when you're having fun.
Afscheid met volle maan en morgens een beetje regen. Heb het zonnetje ingepakt haha.
Perth-Albany-Guilderton-New Norcia-Merredin- Fiji -Port Hedland-Broome-Katherina-Alice Spring-Coober Pedy-Adelaide-Melbourne-Tasmanie-NZnoord Oost zuid west-Blue Mountains-Blacktown-Ettalong Avonlon-Manley-Sydney. Allemaal fantastische enthousiaste mensen ontmoet. Unieke ervaringen vooral memory lane met mijn moeder. Het emotioneert me ff. Hoe dankbaar ik mag zijn. Hoe bevoorrecht dat je kan gaan en staan waar je wilt. Dit neemt niemand mij af. Ik hoop dat iedereen genoten heeft van mijn verhalen. Mijn volgende trip zal via FB gaan. Op naar Nederland waar de (klein)kinderen vol ongeduld wachten.
Het was mij een voorrecht dit met jullie te delen.

  • 12 Mei 2017 - 19:31

    Janet Gonggrijp:

    Mooie reis geweest Janet, hier kun je nog lang op terug kijken ik ben trots op je dat je het toch maar gedaan hebt ik neem mijn petje voor je af.

  • 12 Mei 2017 - 19:35

    Annemie :

    HOI Janet, heb zeker genoten van je verhalen, geweldig wat je allemaal gedaan hebt in je eentje.
    Ook fijn dat je weer heelhuids en gezond weer terug bent, heb sterk de indruk dat het niet voor lang is.
    Verheug me op je verhalen, tijdens een gezellig etentje. Dikke knuffel.

  • 12 Mei 2017 - 19:52

    Bastiaan En Anja:

    Hoi Janet

    Wij wensen jou een een goede terugreis en geniet van het moment dat jij de kleinkinderen en kinderen weer ziet. Bedankt voor de prachtige reisverslagen waarin je ons heb meegenomen in het afgelopen jaar!

  • 12 Mei 2017 - 19:54

    Barend:

    Hoi Janet,
    Wat een fantasties jaar heb jij gehad zeg. En ik ben heel blij, dat we jou daar hebben ontmoet in Dixons Creek. Een goeie reis terug en tot ziens. Barend xxx

  • 12 Mei 2017 - 20:23

    Greetje:

    Hoi Janet,

    Jou te volgen was een feestje en om je te ontmoeten in Australie was heel erg speciaal!
    Geniet van je kinderen en kleinkinderen ..
    We hopen je gauw weer eens te zien!
    Liefs van ons.. B en G..

  • 12 Mei 2017 - 22:09

    Barbara:

    Fijn dat je zo een fantastisch jaar hebt gehad! Geniet nu weer even van de familie.

    Groetjes!

  • 13 Mei 2017 - 10:19

    Johanna ( Annie ) Titterington.:

    Dag Janet .Ja het was fijn dat wij jou weer gezien hebben ,het is wel vlug gegaan he. .Dat je nu een tijdje mag genieten van je Kinderen en je klein kinderen. Dat je ook en hele mooie moederdag mag hebben .Het zal wel feest zijn bij jullie. Wij wensen je het aller beste in Nederland en dat alles goed met je mag gaan.Heel veel geluk en liefs Tante Annie en Ome Johnny Australia xx

  • 14 Mei 2017 - 12:07

    Tim En Ina Jongkees:

    Bedankt en welkom thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 961
Totaal aantal bezoekers 106795

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: