Op weg naar..... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Op weg naar..... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Op weg naar.....

Door: Janet & Harm Vrind

Blijf op de hoogte en volg Janet

11 Januari 2009 | Nederland, Alkmaar

Hallo luitjes, eindelijk naar bijna 2 jaar weer lekker op vakantie. Waarnaar toe? Suriname, Paramaribo met zwangere Wendy&Anand. Ja, je leest het goed, we worden OPA&OMA. Wat klinkt dat oud! Ach, mijn moeder was 47 jaar toen Wendy werd geboren, dus wat is oud. We gaan met de familie (14man totaal)op 19 februari naar de overkant. Zijn opa wordt 80 jaar. Tijd om een feestje te bouwen. Ik ben ook bezig met een familie reunie Gonggrijp en er schijnt daar nog familie te wonen. Kijken of we hen terug kunnen vinden en daarna..........wordt vervolgd!

• 11 Januari 2009 - 18:33

Nico En Hennij:

hallo Janet en Harm
    we hadden het al vernomen dat jullie oma en opa worden van harte gefeliciteerd oma Cathy word dan overgrootmoeder, Wat gaat het allemaal snel.
    Dus jullie gaan weer een grote reis maken[toch heerlijk]ik en Hennij wensen jullie allen[14] een fijne vacantie.en veel plezier.wij gaan dit jaar naar Australia .zijn al plannen aan het maken[gedeelte rondreis] gr.van Hennij en Nico

• 11 Januari 2009 - 18:34

Irma:

heel veel plezier, geniet er maar lekker van!!
    liefs irma

• 12 Januari 2009 - 07:41

Ronald:

Hey .. opa & oma in spe!!

Gefeliciteerd namens ons.

Een goede vakantie toegewenst en het werd inderdaad welk een keertje tijd.

gr
    Ronald, Marijke & Romy

• 12 Januari 2009 - 11:15

Toon En Greet:

Hoihoi,

Van harte gefeliciteerd met het aanstaande Opa en Omaschap. Ons zeiden ze altijd dat het mooier is dan je eigen kinderen, HET KLOPT ECHT.
    Wanneer worden jullie Opa en Oma????? we horen het wel. Veel plezier in de vakantie.

Groetjes
    Toon en Greet

• 12 Januari 2009 - 21:09

Dolf:

Ten eerste gefeliciteerd met het toekomstig opa- en oma-schap
    Ben wel een beetje jaloers op jullie wat het reisje betreft.
    Geniet ervan en doe voorzichtig.

grt Dolf&Greet

• 16 Februari 2009 - 20:15

Jeroes:

Hey aanstaande opa en oma!!
    Geweldig hoor!
    Heel veel plezier in Suriname en aan iedereen de groetjes.
    Dikke kus Jeroes

• 17 Februari 2009 - 11:36

Greetje:

Heel veel plezier in Suriname!!

groetjes , Greetje , Harlingen.