Tot Ziens 2016 Hallo 2017 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Tot Ziens 2016 Hallo 2017 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Tot Ziens 2016 Hallo 2017

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

02 Januari 2017 | Australië, Melbourne

Leafield Cottage Dixons Creek ligt in de Yarra Vallei 60k Noord-Oost vanaf Melbourne. Met de trein vanaf Lilydale 90 min. Met een Myke card 7 dollar (€4,90) kun je 24 uur reizen. De werkzaamheden zijn voornamelijk huisjes en zwembad schoonmaken voor gasten. Schilderwerk en renovatie klusjes gemiddeld 4-5 uur werken. Lekker relaxen of gebruikmaken van het zwembad. Inmiddels heb ik mijn DUTCHIE goed kunnen verkopen aan een Frans stel. Ik blijft hIer tot eind januari en daarna 3 maanden New Zealand. Heb me eigen appartement en mijn host een 2e auto die ik mag gebruiken dus waarom wachten met verkopen. Ging wel aan me hart. Melbourne is een livable city... zo relaxt .... toegankelijk ....mega toeristisch mogelijkheden .....binnenstad free transport....Volgens mij meer Chinese en Indische bevolking dan waar ook ongelofelijk. Echt een wereldstad! Zou er wel kunnen wonen.....maar dat gaan we niet doen. De jaarwisseling was alleen maar naar mensen kijken... heerlijk. Het vuurwerk prachtig (Sydney was beter). Alleen jammer dat iedereen gelijk wegging.
Rest mij nog te zeggen

EEN GEZOND EN SOCIAAL 2017 TOEGEWENST.

• 02 Januari 2017 - 09:50

Jacques:

Hoi Janet
    Jij ook een gezond en gelukkig 2017
    XX

• 02 Januari 2017 - 09:52

Renate En Ronald:

Ook van ons de beste wensen voor 2017! Geniet er nog van.

• 02 Januari 2017 - 14:27

Ansmols:

2-1-2017 hoi Janet! voor jou een gelukkig en gezond 2017 met veel wijsheid en love. Ik geniet van jouw verhalen.liefs en groet ans

• 02 Januari 2017 - 18:36

Nico En Hennij:

Hallo Janet
    Op de eerste plaats een goed en gezond 2017 toegewenst.Fijn dat het je goed gaat,je voelt je best in Australie .,maak natuurlijk veel mee?

• 04 Januari 2017 - 10:36

Johanna Titterington /Annie/:

Janet dat je ook een goed en gezond 2017 mag hebben.
    Dat je gezellige 3 maanden mag hebben in N .Zealand. Christ church is het plaatsje waar Marrellevan komt. nog heel veel plezier .en tot horens .love Tante Annie en ome Johnny xx

• 12 Januari 2017 - 20:37

Berthasiemons: