Adelaide & Great Ocean Rd - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Adelaide & Great Ocean Rd - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Adelaide & Great Ocean Rd

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

07 November 2016 | Australië, Adelaide

De Melbourne Cup (paardenrace) gezien in het Hilton hotel. Het event van het jaar wat in 3 minuten bekeken is. 550 miljoen dollar aan weddenschappen. Je voelde de spanning. Kitty was nog geen 30 seconden binnen en werd ten dans gevraagd (haha). Adelaide is in 10 jaar erg druk geworden. Bij aankomst was het slecht weer en hebben een zalige sauna genomen voor 8 dollar (5,60) en onze huid een goede schrob beurt gegeven na het avontuur in de outback. De afgelopen week zijn we van 40 naar 14 graden, storm en regen belandt. Free overnachtingen en free showers lukt nog steeds. Af en toe praten als brugman en ach 2 vrouwen sturen ze toch niet weg?
Minyip de opnamen lokatie van de serie Flying Doctors wordt langzamerhand een spookstad. 1 supermarkt en 1 café. Via de Grampians Nat.Park naar Warnnabool en hebben zaterdagavond heel gezellig in een pub doorgebracht. Overal waar je komt spreekt je wel mensen die een connectie hebben met Nederland. Je kan een boek schrijven. Great Ocean Rd. Blijft mooi ook als het regent met de Twelve apostelen, Londen Bridge en de vele lookouts. Woensdag komen we waarschijnlijk aan in Melbourne waar we zaterdag op de boot stappen naar Tasmanie......wordt vervolgd

• 07 November 2016 - 19:18

Janet Gonggrijp:

Ziet er weer goed uit dames

• 07 November 2016 - 19:21

Your Son And Brother:

Mooi verhaal weer. Van de week waren willem alexander en maxima in australie. Leuk om te zien. Perth, fremantle en Sidney. jullie maken ook weer genoeg mee. Wat een weersverandering. Hier begint het nu pas wat kouder te worden. Ben erg benieuwd naar Tasmanie. Veel plezier.

• 07 November 2016 - 19:51

Annemie:

Hallo dames,weer een geweldige belevenis,Janet ook veel respect voor je moeder, en fantastisch dat jullie dit samen meemaken,mooie herinnering voor de rest van je leven. Dikke knuffel van ons.

• 08 November 2016 - 09:58

Annie Titterington:

Nou cathy en Janet.julie maken ook wat mee. Ja gezellig he the Melbouren cup.ja hier bij ons was het Zaterdag ook 38graden en Zondag 18 Ja we hebben ons vest ook weer opgezocht.Ja wij hebben Maxima en Willem Alexander ook gezien.
    En Donderdag zijn Johnny en ik naar AndreRieu geweest.het wa zo gezellig.15000duzend mensen.het was harstikken vol.
    dat je een fijne tijd mag hebben in Tasmania.
    veel liefs Annie en Johnny.xx