Guilderton - Reisverslag uit Guilderton, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Guilderton - Reisverslag uit Guilderton, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Guilderton

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

24 Juli 2016 | Australië, Guilderton

Guilderton 120 km ten noorden van Perth is in de winter een uitgestorven badplaats. Veel vakantiewoningen staan leeg voer voor de......De herbal farm in Wanneroo en Seamoore guesthouse zijn in handen van moeder en dochter Dunn. Hun herbal tea en oliën zijn gewilde producten. We pendelen om de 3 dagen tussen deze twee bedrijven. Met Belinda spelen we op dinsdag- en donderdagmorgen badminton. Een leuke groep mensen van onze leeftijd. Tweedehands winkel (genaamd opshop) zijn hier heel populair en je vindt er de mooiste spullen voor een paar dollars. Zo ook de "grof vuil" dumpplaatsen. Ze hebben een aparte hoek voor spullen die je voor een habbekrats kan kopen. Ik hou ervan. Heb al menige spullen voor me campertje er weggehaald. De afgelopen twee weken keukenstoelen opnieuw gelijmd en bekleed, 2 garages opgeruimd, deurgrepen vernieuwd, boormachine gemaakt (draadje los bij de aan/uit schakelaar) , zilver gepoetst, keukenla schappen erin en schilderijen opgehangen. Hebben we nog leuke dingen gedaan? Zeker weten! Stranden gezocht Two Rock, Seabird en de zandduinen van Lancelin. Afgelopen zaterdag een dagje Perth & Subiaco (mijn geboorteplaats) heerlijk geslenterd, schilderij tentoonstelling van schoolkinderen tussen 15-17 jaar. Elke middag een potje scrabbelen. Jezelf op een kop koffie trakteren is iedere keer weer anders. Je hebt zo snel een interessant gesprek en men wisselt zo snel adressen uit. Ik heb me nog geen moment verveeld. Elke dag is weer bijzonder never a doll moment. Morgen naar Yanyep National Park.

Reactie zijn welkom.

  • 24 Juli 2016 - 20:38

    Janet Gonggrijp:

    Kijk je wel uit met die boormachines kan me nog herinneren dat je vastzat in een schuurmachine.
    Have fun

  • 24 Juli 2016 - 20:43

    Amy:

    Je geniet en dat is zo fijn om te lezen. Ik ben blij dat je het zo erg naar je zin heb. Ik hou van je xxx

  • 24 Juli 2016 - 20:55

    Your Brother:

    Hoi zus, wat een avontuur weer. Volgens mij is geen dag hetzelfde. De stoelen heb je mooi bekleed. Heb ik op de foto gezien hij je moesje. Wanneer ga je naar new norsia. Ben benieuwd hoe je dat gaat beleven. Ik vond het in 2007 al erg indrukwekkend. Have fun. Spreek je weer.

  • 24 Juli 2016 - 20:56

    Chantal:

    Hey Sjaan,

    Wat fijn om te horen dat jij je niet verveeld.
    Bijzonder dat je dan mensen ontmoet wat gelijk heel vertrouwd voelt.
    Je zal genoeg meemaken wat wij ons bijna niet voor kunnen stellen.
    Ik hoop voor de rest dat het goed met je gaat en geniet. Een jaar is zo om.
    Xxxxx van Rick, Chantal & Quinn

  • 24 Juli 2016 - 21:02

    Margriet:

    Wat een verhaal weer zeg. Volgens mij maak je veel contact met de lokals. Een " vrij" leven past je als een jas denk ik! Succes met je reis. Liefs magriet☺

  • 24 Juli 2016 - 22:14

    Greetje:

    Hee Janet, wat leuk wat je allemaal meemaakt, en wat hoor jij daar thuis!
    Je werk adressen zijn blij met je handige handjes.
    Lekker genieten!
    Liefs van mij, Greetje.

  • 24 Juli 2016 - 22:34

    Wendy:

    Moedertje. Heerlijk die verslagen om elke keer weer te lezen.
    Inderdaad nooit een saaie dag maar dat is aan jouw wel toevertrouwd

  • 25 Juli 2016 - 10:07

    Jaap:

    Hallo Janet,

    Wat een mooi verhaal zeg, heel bijzonder hoor hoe jij al die reparaties uitvoert!
    Dit is volgens mij de manier van leven hoor, geen nieuwe spullen kopen maar gewoon kijken wat anderen weggooien, je doet het goed hoor.
    Fijne tijd, Jaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Guilderton

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 106836

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: