Auckland to Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Auckland to Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Auckland to Auckland

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

04 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Auckland een metropool. Huizen onbetaald. Een prachtige haven. Ik viel met me neus in de boter met een lasershow en vuurwerk ter ere van de verjaardag van Auckland. Nog beter dan oud en nieuw. Het is wel wennen in de hostels. Geef mij maar me campertje. Vrijheid blijheid. NZ vindt ik erg commercieel aangelegd, overal moet je voor betalen. Het geld vliegt dan ook je zak uit. Zelf voor wifI en dan tot 19.00u??!! Bewondering voor al die jongelui die rondreizen, misschien wel op een low budget. Me route naar Paihai en Cape Reinga was prachtig. Op het einde van de kust kruist de Tasman sea en Pacific ocean. Fascinerend! Wat is Gods natuur toch adembenemend. In de bus kun je het nieuws volgen.....overal staan sunscreen stations.....en s avonds worden de juwelier etalages leeggehaald. Maandag op weg naar Rotuara en ga dan 2 weken wooffen op een boot in Taraunga. Wordt vervolgd......

  • 04 Februari 2017 - 19:55

    Greetje:

    Mooi he? Nieuw Zeeland!
    Straks ook prachtig als je op t Zuidereiland bent, prachtig!
    Op een boot werken, vast leuk! Kan je meteen een kijke nemen bij Coromandel..
    Veel plezier Janet, wij zijn bijna al weer een week thuis,

  • 05 Februari 2017 - 04:39

    Johanna /Annie/ Titterington:

    Dag Janet.
    Nou je vemaakt je Eigen wel ,en zo te zien heb je veel plezier.
    Ja NZ is ont zettend duur heb ik gehoord.
    maar geniet er van .De tijd vliegt voorbij.
    Veel liefs Tante Annie en Ome Johnny xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 107018

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: