Onderweg afscheid Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Onderweg afscheid Albany - Reisverslag uit Albany, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Onderweg afscheid Albany

Blijf op de hoogte en volg Janet

04 Juli 2016 | Australië, Albany

Afgelopen donderdag op de geboortedag van me vader was eindelijk me auto klaar. 3000 erries achteruit maar ach misschien verdien ik dat weer terug met de verkoop. Fingers crossed. Het gat aan de bestuurderskant gedicht...staal gebogen...gepopnagelt....geschilderd. Me verblijf in albany was dan ook met twee weken verlengd en heb ik stilgezeten......natuurlijk niet. Opa vroeg of wat wilde verdienen. Of course was blut. Ik heb de achterbak van zijn ute opgeknapt....stalen plaat met de elektrische zaag op maat....geboord, geschroefd, geschuurd, geschilderd. Zie het resultaat. Opa heeft voor mij een fietsenstandaard achter op de auto gelast. Als ik wil mag ik in september terugkomen om zijn boot te verven. Helaas mij moesje komt dan. Mijn ervaring bij de familie is top. We hebben van elkaar geleerd. Het was alleen jammer dat ze van 6 tot 7 altijd druk zijn. Nauwelijks tijd voor iets leuks maar de vrijdag en zondags picknick was gezellig. Bij het afscheid zei opa als je ooit in de (geld) problemen zit je kan altijd contact opnemen. Het afscheid met hem was ook ontroerend. Van iedereen een dikke knuffel en off we go to Fremantle.

  • 05 Juli 2016 - 11:12

    Ronald:

    Bob de bouwster :)

    Succes met het bussie! Hopen dat ie vanaf nu geen problemen meer geeft!

  • 05 Juli 2016 - 17:58

    Andre, Your Brother:

    Eindelijk op weg naar Fremantle. Een verschrikkelijke mooie plaats. Weet je nog dat wij er toen waren in 2007. Er was een festival. Muzikanten en zangers in de bus en volop vertier. Geniet er lekker van. Even bijtanken! en dan weer verder. We volgen je.

  • 09 Juli 2016 - 20:51

    Greetje:

    Hoi Janet...handige Janet! Een echte Gonggrijp!
    Fijn dat je busje weer klaar is, en een fiets mee.. Super!
    Ik kan me voorstellen dat ze moeite hadden om je te laten gaan , jij met je gouden handjes!
    Fremantle, erg gezellig , en het museum met de Wall, prachtig!
    Lekker genieten, groetjes van ons.. B en G.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Albany

.





Recente Reisverslagen:

30 November 2017

Update

24 Oktober 2017

Op weg naar.......

12 Mei 2017

Dat was het dan!

08 Mei 2017

MEMORY LANE Oostkant

26 April 2017

Afscheid New Zealand
Janet

Around the world

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 106832

Voorgaande reizen:

05 Juni 2006 - 06 Juni 2007

.

Landen bezocht: