WATT AND HALF WATT - Reisverslag uit Perth, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu WATT AND HALF WATT - Reisverslag uit Perth, Australië van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

WATT AND HALF WATT

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

06 Oktober 2016 | Australië, Perth

Soms zijn er dingen die niet lopen zoals je wilt, maar zoals ik al eerder schreef KI werkt goed. Bijvoorbeeld de eerste dag van onze trip viel mijn moeder over een drempel twee vingers uit de kom. Naar 1ste Hulp en is rechtgezet zonder verdoving au au. Gelukkig gaat het al beter. Auto lekte olie was zo verholpen met een nieuw rubbertje. Haalde me arm open aan een splinter...weer genezen. Telefoon laten liggen in een restaurant. ..hadden deze gelukkig gevonden. Cathy plast tegen haar broek aan haha moet nog oefenen om in de buitenlucht haar behoefte te doen. Wilde koelvloeistof bijvullen kreeg me stoel niet omhoog..Hulp gevraagd en ja hoor is een bepaald foefje. Cathy joeg vliegen weg met een beker koffie in haar hand en je begrijpt het hè alles over haar nieuwe hemdje. Bij het water halen haalde ik mijn vinger open (is weer genezen). Zonneluifel afbreken vanwege de harde wind wel jammer. Slechte wegdek viel de zonnekloppers op haar zere hand. Sleutel stuurslot in de afgrond laten. Kon gelukkig onder de trap klimmen en het oprapen was wel ff trikkie.

Karijini National Park was warm en veel vliegen. De Fern pool (die ik 10jr geleden heb bezocht) heeft nu een stevige trap naar beneden en is daardoor beter toegankelijk. 280 treden dus naar boven rustig aangedaan. Zwemmen was heerlijk en druk bezocht vanwege de schoolvakantie. We wilde nog een dag blijven maar hadden het gezien ook vanwege de warmte. Op naar de kust Port Hedland staan aan het strand.

• 06 Oktober 2016 - 20:37

Rico:

Nou het is wel te merken dat moeder en dochter op pad zijn, hahaha

Stuntpiloten haha

X

• 07 Oktober 2016 - 04:00

Johanna Titterington:

Halo Cathy en Janet.
    nou Julie maken wel wat mee.Doe alles maar zoals het komt.Stilletjes aan.
    Nu heb je teminste wat warm weer .
    Geniet van het mooie natuur.
    vele groetjes Annie enJohnny.xx

• 07 Oktober 2016 - 09:59

Nico En Hennij:

het is een heel avontuur dat jullie mee maken ,zijn ups and downs ,hoop dat het de komende weken beter gaat !verders nog fijne dagen .en genieten maar ook met tegenslag.
    groetjes en veel reis plezier Nico enhennij

• 07 Oktober 2016 - 14:12

Rowena:

Hahahaha wat een verhaal weer!
    Gelukkig genieten en lachen jullie nog!
    Hopen dat het mooie weer er aan komt!
    Dikke kus voor jullie beide!
    Xxxx Rootje

• 07 Oktober 2016 - 19:47

Mia:

Ach, wat een pech allemaal. Al gaan jullie daar wel stoer en positief mee om!
    Ik moet er zelf niet aan denken om, zoals jouw moeder op 80-jarige leeftijd weer zo te moeten leven en weinig comfort te hebben. Maar ieder zijn heug. Al hoop ik wel dat er wat prettiger weer en omstandigheden voor jullie komen!
    Geniet van de tijd met elkaar, dat maak je weinig mee, moeder en dochter zo samen!
    Lieve groet,
    Kees en Mia

• 08 Oktober 2016 - 11:39

Berthastax-siemons:

hallo trekkertjes'
    wat een avontuur wat jullie allemaal meemaken.
    En Cathy ook nog gevallen! Je moet wel heel goed uit kijken op je leeftijd.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantietrip toe,en hopen dat alles weer wat beter gaat.gr uit rijen.
    Tiny en Bertha

• 08 Oktober 2016 - 12:27

Rick Chantal & Quinn:

Zo moeder, zo dochter

• 08 Oktober 2016 - 20:03

Ria Van Der Meulenria.dick:

Wat maken jullie veel mee , geniet er van en ook van elkaar gr dick en ria