Strikkie 4 - Reisverslag uit Butterhuizen, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu Strikkie 4 - Reisverslag uit Butterhuizen, Nederland van Janet Gonggrijp - WaarBenJij.nu

Strikkie 4

Door: Harm

Blijf op de hoogte en volg Janet

18 Mei 2016 | Nederland, Butterhuizen

Ik heb de vrijheid genomen om Janet haar nieuwe aanwinst op deze site te zetten.

Groet Harm

• 18 Mei 2016 - 19:28

Janet Gonggrijp:

Leuk busje Janet en zoals je al met mij appte jij hebt hem goed nagekeken geen olielekkage - Uitlaat goed - Banden goed - Kokerbalken goed - Reggie voor een jaar - en het is jou huisje goed gedaan zie je wel jij gaat het redden met jou Toyota bus trots op je

Harm

• 18 Mei 2016 - 19:31

Marijke:

Leuk bussie, Strikkie 4!! Veel succes ermee en heel veel veilige kilometers, of zijn het mijlen??
    X Marijke

• 18 Mei 2016 - 19:59

Chantal:

Mooi huis heb je gekocht ;-)
    Goed voor elkaar sjaan.
    X

• 18 Mei 2016 - 20:51

Margaret En Andre:

Super. Wij wensen je veel veiling mijlen toe. Succes

• 18 Mei 2016 - 21:39

Jaap Vrind:

Janet, fantastische bus, alleen zit het stuur niet aan de verkeerde kant?
    Groetjes, Jaap

• 19 Mei 2016 - 08:04

Hennie:

Hahaha echt iets voor nou sis ;-) heel veel plezier ermee..ga je weer lekker schrijven op je bussie...
    ik ben benieuwd hoe jd eerste dagen zijn verlopen xx

• 19 Mei 2016 - 19:27

Tim En Ina Jongkees:

Janet we wensen je het allerbeste en dat je dit alleen aangaat is best moeilijk. Super dat je toch gaat doen wat je zelf wilt. Het allerbeste en hopelijk heb je het juiste besluit genomen. Veel genoegen en groetjes van ons, Tim en Ina.

• 20 Mei 2016 - 12:07

Tante Bertha:

Hallo Janet
    Mooi Busje ,geniet er maar lekker van.gr uit Rijen.